Minns du?

Minns du den natten som förändrade vårat liv? Vi njöt i lokalen som vi hyrt och pyntat, vi njöt av sällskapet, alla våra bästa vänner var där och firade oss. Vi kramades och pussades allihopa.
Jag minns hur jag kände, hur pirret i magen aldrig ville försvinna.
När natten gick mot sitt slut så var det dom bästa kvar. Mamma och Janne hade fyllestyrt på cykeln och hamnat i diket endast en gång (haha!), Martina, Adam och Kristian var kvar med oss..
Vi dansade tätt intill varann och jag minns vilken låt som spelades... minns du?
Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

I'm not ever alone
You're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm not ever alone

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive
Du är min vän, tack för 3 otroliga och roliga år som vi fått tillsammans!!
Du förtjänar det bästa. Du förtjänar att vara lycklig.
Tack för att du fått mig att uppleva så mycket nytt. Så mycket roligt.
Tack för alla stunder som vi haft tillsammans. Tack för allt stöd och all hjälp jag fått av dig.
/ Din vän Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0